Serija 7 Tier 4 Interim je sinonim za inovaciju. Dizajnirana je s idejom bezuslovne udobnosti, učinka i produktivnosti, ova linija traktora treba da zadovolji potrebe najzahtevnijih klijenata i da omogući korisnicima obavljanje najtežih poslova sa lakoćom, kako na polju tako i u transportu. Tri modela iz ove linije imaju nove F.P.T.NEF CR TAA turbo motore sa 24 ventila i 6 cilindara, i sistemom direktnog ubrizgavanja. Ovi motori, opremljeni Dual Power sistemom obezbeđuju dodatnu snagu u radu i PTO aplikaciji, odlikuju se velikim obrtnim momentom, što im pruža izuzetnu fleksibilnost i vučnu snagu. Motori su smešteni u snažnoj haubi koja smanjuje nivo buke i vibracija u kabini, ispunjavaju standarde o izduvnim gasovima za Tier 4 Interim koristeći SCR sistem, tehnologiju tretiranja izduvnih gasova koja smanjuje njihovu emisiju bez uticaja na učinak motora. Roboshift transmisioni sistem sa 24 brzine u šest rangova obezbeđuje četvorobrzinsko menjanje brzine u pokretu i obuhvata eletkrohidraulični menjač i powershuttle sa leve strane. Transmisija se kontroliše elektronskim dugmadima koja se nalaze na multifunkcionalnom džojstik kontroleru, a ima i funkciju Autoshift, koja obezbeđuje lakše rukovanje na polju ili prilikom transporta. Na raspolaganju je i transmisija sa puzajućim brzinama kao opcija za 40 brzina napred i 40 nazad. Elektrohidraulično kontrolisan zadnji PTO ima zamenljivo vratilo sa 6 ili 21 žljebova i postiže četiri brzine 540/540E/1000/1000E obrtaja u minuti. Elektronska kontrola PTO obezbeđuje lagano i modularno pokretanje. Zatvoreni hidraulični sistem ima unapređene karakteristike koje ga čine efikasnijim i maksimalno pouzdanim. Sistem je opremljen pumpom promenljivog protoka koja obezbeđuje protok od 123 l/min u cilju operativnosti svih hidrauličnih funkcija, kao i najviše šest elektrohidrauličnih daljinskih ventila. Elektronski kontrolisan zadnji podizni sistem obezbeđuje maksimalnu nosivost od 9300 kg i obezbeđuje preciznu kontrolu uređaja. Na raspolaganju je i radarski senzor za operacije gde je neophodna dobra brzina, koji se takođe može koristiti na zahtevnim terenima radi bolje vuče i smanjenog proklizavanja točkova. Kabina je poslednja reč visoke tehnologije, dizajnirana tako da rukovaocu pruži bezbedno i funkcionalno ergonomsko okruženje sa logično raspoređeni kontrolnim uređajima radi aksimalne udobnosti i lakoće rukovanja. Unutrašnjost kabine sasvim je podređena najvećoj ogućoj udobnosti rukovaoca.
Tehničke karakteristike
| | | |
- Max. snaga motora (kW/KS)
| | | |
- Max. snaga sa Dual Power (kW/KS)
| | | |
| | | |
- Obrtni moment sa Dual Power (Nm)
| | | |
- Br.cilindara/zapremina (No/cm³)
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
Dimenzije
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
- Rastojanje između osovina
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |